Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán pro podnikání v oblasti sociálních a zdravotních služeb
Tvrzníková, Anna ; Vaníček, Radek (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem pro vznik živnosti v oblasti sociální a zdravotní služby v regionu Jihomoravského a Olomouckého kraje. Práce vychází z teoretických poznatků o podnikání v sociálně orientovaných službách a z poznatků o současném stavu na tomto trhu, získaných v rámci provedených analýz. Hlavními zpracovanými analýzami jsou SLEPT, PORTER analýza pěti konkurenčních sil a SWOT. Souhrn klíčových faktorů podnikaní, zjištěných prostřednictvím SWOT analýzy, se stal základem návrhové části, která představuje samotný návrh podnikatelského plánu pro vznik zvolené živností.
Podnikatelský plán pro podnikání v oblasti sociálních a zdravotních služeb
Tvrzníková, Anna ; Vaníček, Radek (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem pro vznik živnosti v oblasti sociální a zdravotní služby v regionu Jihomoravského a Olomouckého kraje. Práce vychází z teoretických poznatků o podnikání v sociálně orientovaných službách a z poznatků o současném stavu na tomto trhu, získaných v rámci provedených analýz. Hlavními zpracovanými analýzami jsou SLEPT, PORTER analýza pěti konkurenčních sil a SWOT. Souhrn klíčových faktorů podnikaní, zjištěných prostřednictvím SWOT analýzy, se stal základem návrhové části, která představuje samotný návrh podnikatelského plánu pro vznik zvolené živností.
Strategický marketing ve vybrané firmě
POŠVECOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který vychází ze strategického řídícího procesu, zahrnuje etapu plánovací, realizační i kontrolní. Na základě marketingové situační analýzy byla sestavena SWOT analýza, stanoveny marketingové cíle, formulovány strategie a sestaven marketingový plán. Realizační etapa ukazuje plnění plánu. V závěru práce jsou zhodnoceny průběžné výsledky a navrženy případné změny, které by měly vést k dosažení plánovaných výstupů na konci daného období.
Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
BROUČKOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Marketingová situační analýza BK Lions Jindřichův Hradec
Hron, Patrik ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy jednotlivých složek marketingového mixu a prostředí, ve kterém se basketbalový klub BK Lions Jindřichův Hradec nachází. Na základě rozboru a výsledků marketingové situační analýzy jsou navržena vhodná doporučení směřující ke zvýšení efektivnosti marketingového mixu klubu. Úvodní část práce je zaměřena na popis marketingového mixu a situační analýzy v teoretické rovině. V aplikační části jsou popsány konkrétní nástroje marketingového mixu klubu, využívané při sestavování marketingové strategie a následně provedena jeho situační analýza. Závěrečná kapitola shrnuje získané údaje a přináší doporučení k optimalizaci marketingového mixu a marketingové strategie.
Marketingová komunikační strategie Měšťanského pivovaru v Soběslavi
Zíka, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá teoretickými aspekty marketingového managementu, marketingovou situační analýzou Měšťanského pivovaru v Soběslavi, provedením marketingového výzkumu a návrhem marketingové komunikační strategie.
Odkrytí příležitostí a hrozeb pro vybranou firmu
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti a ohrožení pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Marketingová situační analýza trhu pohostinství v Jindřichově Hradci
Marko, Martin ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
V teoretické části práce jsou popsány metody, které jsou použity pro situační marketingovou analýzu trhu s pohostinstím v Jindřichově Hradci. Trh je specifikován na pivní odvětví, proto jsou vybrány a popsány pouze vhodné analýzy stejně jako forma sběru informací. Praktická část popisuje vztahy, které na daném trhu existují, za pomoci jak primárních, tak i sekundárních informací. Závěry, které plynou z analýz, slouží dále jako podklady pro vytvoření vlastních tržních segmentů, na které jsou v závěru práce implementovány návrhy a doporučení pro nově vstupující subjekt na trh.
Návrh marketingového mixu společnosti MADETA, a.s.
Řádová, Dana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Teplý, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, provést marketingovou situační analýzu a analýzu současného stavu nástrojů marketingového mixu produktové řady. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout nový marketingový mix produktové řady.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.