|
Podnikatelský plán pro podnikání v oblasti sociálních a zdravotních služeb
Tvrzníková, Anna ; Vaníček, Radek (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem pro vznik živnosti v oblasti sociální a zdravotní služby v regionu Jihomoravského a Olomouckého kraje. Práce vychází z teoretických poznatků o podnikání v sociálně orientovaných službách a z poznatků o současném stavu na tomto trhu, získaných v rámci provedených analýz. Hlavními zpracovanými analýzami jsou SLEPT, PORTER analýza pěti konkurenčních sil a SWOT. Souhrn klíčových faktorů podnikaní, zjištěných prostřednictvím SWOT analýzy, se stal základem návrhové části, která představuje samotný návrh podnikatelského plánu pro vznik zvolené živností.
|
|
Podnikatelský plán pro podnikání v oblasti sociálních a zdravotních služeb
Tvrzníková, Anna ; Vaníček, Radek (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem pro vznik živnosti v oblasti sociální a zdravotní služby v regionu Jihomoravského a Olomouckého kraje. Práce vychází z teoretických poznatků o podnikání v sociálně orientovaných službách a z poznatků o současném stavu na tomto trhu, získaných v rámci provedených analýz. Hlavními zpracovanými analýzami jsou SLEPT, PORTER analýza pěti konkurenčních sil a SWOT. Souhrn klíčových faktorů podnikaní, zjištěných prostřednictvím SWOT analýzy, se stal základem návrhové části, která představuje samotný návrh podnikatelského plánu pro vznik zvolené živností.
|
|
Strategický marketing ve vybrané firmě
POŠVECOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který vychází ze strategického řídícího procesu, zahrnuje etapu plánovací, realizační i kontrolní. Na základě marketingové situační analýzy byla sestavena SWOT analýza, stanoveny marketingové cíle, formulovány strategie a sestaven marketingový plán. Realizační etapa ukazuje plnění plánu. V závěru práce jsou zhodnoceny průběžné výsledky a navrženy případné změny, které by měly vést k dosažení plánovaných výstupů na konci daného období.
|
|
Identifikace příležitostí pro vybranou firmu
BROUČKOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
|
|
Marketingová situační analýza BK Lions Jindřichův Hradec
Hron, Patrik ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy jednotlivých složek marketingového mixu a prostředí, ve kterém se basketbalový klub BK Lions Jindřichův Hradec nachází. Na základě rozboru a výsledků marketingové situační analýzy jsou navržena vhodná doporučení směřující ke zvýšení efektivnosti marketingového mixu klubu. Úvodní část práce je zaměřena na popis marketingového mixu a situační analýzy v teoretické rovině. V aplikační části jsou popsány konkrétní nástroje marketingového mixu klubu, využívané při sestavování marketingové strategie a následně provedena jeho situační analýza. Závěrečná kapitola shrnuje získané údaje a přináší doporučení k optimalizaci marketingového mixu a marketingové strategie.
|
| |
|
Odkrytí příležitostí a hrozeb pro vybranou firmu
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti a ohrožení pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
|
|
Marketingová situační analýza trhu pohostinství v Jindřichově Hradci
Marko, Martin ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
V teoretické části práce jsou popsány metody, které jsou použity pro situační marketingovou analýzu trhu s pohostinstím v Jindřichově Hradci. Trh je specifikován na pivní odvětví, proto jsou vybrány a popsány pouze vhodné analýzy stejně jako forma sběru informací. Praktická část popisuje vztahy, které na daném trhu existují, za pomoci jak primárních, tak i sekundárních informací. Závěry, které plynou z analýz, slouží dále jako podklady pro vytvoření vlastních tržních segmentů, na které jsou v závěru práce implementovány návrhy a doporučení pro nově vstupující subjekt na trh.
|
| |